Spreek je uit, maak van je hart geen moordkuil


    Embed Imgur knop test

    Admin
    Admin

    Embed Imgur knop test Webmas10

    Man
    Aantal berichten : 75
    Punten : 2771
    Reputatie : 13
    Registratiedatum : 26-08-17
    Leeftijd : 46
    Status : Forum Founder

    Embed Imgur knop test Empty Embed Imgur knop test

    Bericht van Admin wo mei 16, 2018 1:09 pm

    avatar
    Gast
    Gast

    Embed Imgur knop test Empty Re: Embed Imgur knop test

    Bericht van Gast za aug 04, 2018 7:31 am

    Hoi Tonny en Es.
    Zoals jullie zien is het gelukt om testlid te worden. Ziet er goed uit de manier van aanmelden. Betekent dat wel dat iedereen zich zonder enige persoonscontrole door het team zelf aan kan melden ? En die reclames ? Tonny, is dat noodzaak om de site te mogen laten bestaan? Of kunnen die worden uitgezet? Ik ga eens kijken de komende dagen wat ik hier verder kan doen. Eerst eens een emoticon zoeken voor onder het bericht.
    Fijne zaterdag jullie.
    Admin
    Admin

    Embed Imgur knop test Webmas10

    Man
    Aantal berichten : 75
    Punten : 2771
    Reputatie : 13
    Registratiedatum : 26-08-17
    Leeftijd : 46
    Status : Forum Founder

    Embed Imgur knop test Empty Re: Embed Imgur knop test

    Bericht van Admin za aug 04, 2018 8:53 pm

    Joostest schreef:Hoi Tonny en Es.
    Zoals jullie zien is het gelukt om testlid te worden. Ziet er goed uit de manier van aanmelden. Betekent dat wel dat iedereen zich zonder enige persoonscontrole door het team zelf aan kan melden ? En die reclames ? Tonny, is dat noodzaak om de site te mogen laten bestaan? Of kunnen die worden uitgezet? Ik ga eens kijken de komende dagen wat ik hier verder kan doen. Eerst eens een emoticon zoeken voor onder het bericht.
    Fijne zaterdag jullie.

    Hier kun je alleen aanmelden op deze manier nadat Essie of ik de registratie open hebben gezet, omdat we weten dat er een aanmelding komt van iemand die we zelf hebben uitgenodigd, op NH is dat niet mogelijk op deze manier hoor @Joostest

    En ja Joost, de reclame is hier verplicht omdat ik die hier niet af wil kopen omdat dit slechts een testsite is.. op NH heb ik betaald om de reclame af te kopen, daar telt het Wink

    Jij ook een fijne zaterdagavond nog cheers


    Gesponsorde inhoud

    Embed Imgur knop test Empty Re: Embed Imgur knop test

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 12:17 pm